bowling party water skiing vanilla ice cream party


Har haft fullt upp hela helgen och har varit så himla trött, och nu när skolan har börjat igen har jag inte orkat något!
Men här kommer en update!

I fredags var vi och bowlade med nya klassen. Äran i T4-mästerskapet stod på spel... :P Måste säga att det gick väldigt bra för mig, vann på min bana iaf :)
På kvällen drog jag ut med Povel från klassen. Satte oss på en uteservering och drack lite drinkar och rörde oss senare till Frimis där vi träffade myyyyccket trevligt folk!! Så värt!

I lördags blev det lite välbehövlig shopping, en busstur upp till Nora, en runda på Noramarknaden, en skumpig biltur i bagageluckan (nu vet jag hur hundar har det ibland :S) och en sväng på vattenskidorna! Kom upp på första försöket, så nöjd :D
Kvällen närmade sig och det styrdes ihop en grillkväll som involverade mycket alkohol och festande fram till halv fem på morgonen... :P
Jättefina undies från Lindex, handcreme och spraydeo KICKS
Handcremen är bara helt underbar. Doftar otroligt, vanilj/gräddglass! Och jättebra för den blir inte sådär kladdig som handcremer kan bli, utan sjunker in snabbt och återfuktar massor!!
Wire
Babe
Bros
Och så lilla jag

Söndagen blev en lugn och skön dag, det var perfekt, dåligt väder för att bara slappa! Handlade mat med babe och hade en otroligt mysig kväll!

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0