Excited!!!


Just nu sitter jag och preppar inför eftermiddagen och kvällen med ansiktsmask, fix av naglar och bryn och sen en lååååång varm dusch! För ikväll börjar jag jobba, som servitris, på en ny restaurang här i Öret! Ska bli riktigt spännande men jag är riktigt nervös, eftersom det är första kvällen restaurangen har öppet, det är premiärkväll för både restaurangen OCH mig!! Jag har aldrig arbetat som servitris innan men ändå ville de anställa mig!:) Känner att jag har mycket press på mig men det ska ändå bli riktigt kul att se vad jag går för! Ca 180 gäster ska gå därifrån nöjda och vilja komma tillbaka!
Excited, nervous, happy....Nu kör vi :D
Wish me luck :D

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0