Oj oj oj


Idag är jag en mycket glad tjej, gladare får man nog leta efter :) Idag lyckades jag med det jag hoppats på och hållt på med i ett tag, nämligen att ta körkort!!!! Teorin och uppkörningen avklarade på första försöket, weei! :D Och inte nog med att jag äntligen fått körkortet i min ägo, imorgon kväll åker jag och familjen upp till stockholm för att lämna landet torsdag morgon då vi åker till USAAAA :D Sola, bada, shoppa och bara ha det sjuhelvans underbart!! Precis vad jag behöver. Har ingen motivation för fem öre så det här blir bra, det blir toppen :D:D:D:D:D
Mycket glada gubbar i detta inlägget men så får de bli!!!!
Resefeber har jag också, är bara helt dampig och flummig hela tiden :P Köpt ny fin resväska har jag också så den ska jag sätta igång och fylla nu, men bara lite! För allt annat ska ju köpas i NewYork liksom ;) Pussokram

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0