Another weekend has passed by

Ännu en fartfylld helg har flugit förbi. I fredags blev det ännu lite mer välbehövlig shopping. Skulle egentligen bara lämna tillbaka ett par byxor, men det lyckades jag inte hålla mig till...

Åkte till Björkhaga på kvällen och blev bjuden på mumsig mat hos min pojkväns storebror och tjej. Åkte sen in till stan för att fira två tjejer från gamla klassen som fyllde år! Där var det livat vill jag säga :D Senare blev det en mycket intressant resa in till kära Strömpis :P haha

Igår åkte jag med babe på fotbollsmatch och efter det upp till hans sommarstuga för noraglass, kräftskiva och grillafton!
Jag som tycker kräftor (skaldjur överhuvudtaget) är bland det värsta som finns höll mig utanför "kräfttältet" och placerade mig själv vid grillen tillsammans med Tobbe. Och där satt vi resten av kvällen :)MYS!



Nu ska jag förbereda mig inför ännu en praktikvecka med film och tacos!

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0