Elektropop


Igår firade vi Josse som äntligen fyllt 18! Det bjöds på champagne och vi körde limbo och jag vann :D:D:D Riktigt kul var det :)
Imorse hade jag riksettan inbokad, vilket va jäkligt dumt efter utgång igår, men det gick bra faktiskt!
Efter den gick jag upp på stan och tänkte köpa mig en ny bikini till USAresan. Men det gick ju bra. Uttömt på bikinis i alla affärer slutade med att jag kom hem med två par skor och en ny ansiktscreme istället. Jag blir så trött på mig själv!! Att jag aldrig lär mig....

Ikväll blir det klassfest med nya klassen! Ojojoj det kommer bli livat :D Ska bli kul att få lära känna alla lite mer, har ju knappt sett alla än! Ska hem till Povel där poolen kommer vara igång, brr kallt, men efter ett glas eller två försvinner ju känseln ;P

Trevlig helg!! Förresten. Jag må vara lite efter ibland. Visste inte ens att Idol hade börjat igen. Nollkoll. Såg på att topplistor att en låt toppade nästan varje lista. Elektropop. Tänkte, ja men de är väl nån ny dänga som kommer vara så dålig att den blir bra. Sen va ju killen med på Vakna med The Voice. Och visst tusan är låten dålig men svänger, det gör den!!! Och Oleg. Galet söt ju :P
Hiss eller diss ? Jag får nog faktisk säga hiss! (Y)
Här är den, med bästa remixen enligt mig:


~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0