kött eller skinn, sallad eller liten indier?



Tjingtjong i blåbärsskogen! Kom hem lite tidigare från skolan idag NICE. Var hos tandläkaren förut och lagade tanden...IGEN!! Kan de för-sjutton inte fixa till tanden så den håller på en gång?!
Så nu håller jag tummarna att jag slipper åka dit igen för just detta ärende för då kan jag ju lika gärna dra ut tandskiten så jag slipper problemet och så är det ju jämt en sån jäkla motvind varje gång man ska åka upp dit...Panik. Och uppför mördarbacken också. Inte kul att sitta hos tandläkarn alldeles svettig inte! I-landsproblem på hög nivå....

Men nu till anledningen till detta inlägg... Kollade runt på blogg.se's framsida och klickade mig in på Olivia Månssons blogg. Där skrev hon ett jäkligt sant inlägg om päls/vegetarianer/veganer. Får nog många att tänka till lite mer!! Läs det här du också!!

Reaktioner? Vilken är din anledning?

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0