Vad äre som händer?!


Precis vart på ett svettigt skivstångspass med Michis. Vad händer? Hårdträning två dagar i rad? Och grymt rolig ragga imorrn igen! :D
Det tar sig sa brasan!
Dock lite försent för BEACH2011 men får väl börja slimma till BEACH12 helt enkelt :P
Men fasen vad bra jag mår av att få träna såhär!! Jag vill göra det varje daaaag :D

Okej nu till något annat....Idag har jag varit nån slags irritationsmagnet eller nåt :O
När jag skulle upp på stan för att möta Michis tidigare går en tjej förbi mig och kollar väldigt nedlåtande och säger "ah men vilka snygga byxor då". Men hallå jag ska iväg och träna liksom!!
Och sen när vi har kört klart passet och jag ska plocka av vikterna från stången går en av mina naglar av och jag börjar kolla och pilla lite på den. Och då står en man bredvid och säger hånfullt "ååh gick nageln av? Nej stackars dig"......Hallå! Det spelar ingen roll för mig att nageln gick av och att den blev kortare än de andra utan DET GÖR ONT när en lång nagel går av....Sådeså...
Och sen när vi cyklar därifrån blev det lite trångt vid ett övergångställe så jag försökte hålla in armar och ben från mötande cyklister, MEN då vare väl nån tant som tyckte att jag tog för stor plats så hon slog till mig på armen!!!
Och allt detta inom loppet på en ½ timma!!!

Inga värstinggrejjer men ändå!

Nu ska jag ta en långdusch med inpackning och ansiktsmask, äta nåt smaskigt och sen bosätta mig i körkortsboken!!
Ciao!

~ Love B ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0